Vi følger standarddagsorden for IDAs faglige fællesskaber. Formandens beretning vil redegøre for de interessante arrangementer og projekter, som IDA Trafik og byplan har stået for og indgået i i 2024, og vi fremlægger vores idéer til arrangementer og projekter for det kommende år.
Der er tre ledige poster til bestyrelsen, da der er to medlemmer, der falder for kriteriet om, at man højst kan være medlem i seks år, og ét medlem, der trækker sig før tid. Dertil er der 2 ledige poster som suppleant. Kom og vær med til at deltage i vores spændende og inspirerende arbejde.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Årsberetning
3. Forelæggelse af årsregnskab til orientering
4. Fremtidigt arbejde og budget for løbende år
5. Indkomne forslag
6. Valg af forperson/formand/forkvinde
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer
8. Valg af suppleanter
9. Valg af kritisk revisor
10. Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen sendes til Mette Holck, mh@ida.dk 14 dage inden generalforsamlingen.